Saturday, September 3, 2011

Photo Friday!

This is an advertisement for my school. Because the main campus is very close to my apartment I see a lot of these and they always make me feel proud.

これは大学院の広告です。本キャンパスがアパートの近くにありますので、いっぱいあって私にはこの広告がいつも善がらせます。


For my last class on Thursday the professor brought us cake. Of course, the cake was a way to start discussion about social justice but after our discussion we got to eat it. These are some of my friends eating cake.

木曜日の最後の授業に教授が生徒にケーキを上げました。実は社会的な公儀の相談のためにケーキの理由でしたが、相談が終わった後に食べられました。これは友達がケーキを食べることの写真です。


My desk. There are a few more books now and it's a little messier but it's where I go to read and study for school.

私のデスクです。今もっと本があって少し目茶目茶ですが、学校のために私の読んで勉強する場所です。


I made curry this week! Brian was really happy to eat it since it reminded us of Japan. You can buy curry rue at regular grocery store but there is more choice at the Asian grocery store.

今週はカレーを作りました!日本に釘を刺しますので、ブライアンは食べてよかったです。スーパーでカレールーを買えますが、アジアのスーパーには多種あります。

No comments:

Post a Comment