Friday, August 12, 2011

Photo Friday

This week we have been very busy. We are moving to our new apartment on Monday so our next post will be all about moving. Here is our photo friday entry!
私たちは今週とても忙しいです。月曜日に新しいアパートに引越ししますから、次は引越しのことを書き込みます。こちらはフォトフライデーです!

An American Sushi Menu. There are a lot of Maki rolls and not a lot of negiri.
アメリカ風寿司のメニューです。巻きが多くてにぎりが少ないです。

A Domo-kun capsule machine in America! It was a little bit of Japan in Chicago.
アメリカにドーモくんのガチャポンがありました!シカゴの中にちょっと日本のスタイルでした。

We found the same shouyu that we used to use in Japan at the grocery store. I was very happy to see hiragnana and katakana again.
日本でいつも料理する醤油をスーパーで見つけました!レチェルはひらがなとカタカナを見ましたからとてもうれしかったです。



My new running shoes. They are really pretty and fit very well.
こちらはレチェルの新しいランニグショーズです。とてもきれいで体に良く合います。

Our next post will have smaller pictures for those of you who read this on your cell phones. Take care!
次の書き込みについてある人が携帯で読みますからもっと小さな写真があります。気をつけてね!

No comments:

Post a Comment