Friday, August 26, 2011

Photo Friday!

This is our apartment building from the beach. The deck is really nice.

海岸からアパートの写真です。デッキが素敵です。


A view of the city from the beach.

海岸から町の勝景です。


Brian on the dock.

ブライアンは波止場の上にあります。


I made raspberry ricotta scones for breakfast/lunch/snack this week! They were delicious because the raspberries were really fresh.

今週私はラズベリーとリコッタチーズのスコーンを作りました!ラズベリーがとても新鮮ですので、本当においしかったです。


My (Rachel's) textbooks. I actually got one more in the mail after this was taken. I have a lot of books now.

私の教科書です。実はこの写真を撮った後にもう一本が着きました。今沢山の教科書を持っています。


We found an Asian grocery store. It sells foods from many Asian countries, including Japan. We found the same miso we used to buy in Japan as well as the dashi I like. They also had kaya, the coconut spread I had in Singapore that I love. Brian bought a big tub of kimchi. It smells so good!

私たちはアジアスーパーを見つけました!沢山のアジアの国の料理を売られています。日本で買った味噌と私の好きなだしがあります。大好きなシンガポールのココナッツジャムのカヤもあります!ブライアンは大きなキムチのジャーを買いました。いい匂いです!


Brian was so happy about all our favorite foods!

ブライアンは一番好きな食べ物についてうれしかったです。


No comments:

Post a Comment